[Video] Jutawan minta derma?

|

views

Nak dibodohkan, SILA lah…
Bukan dia tapi belanja anaknya pun 2 juta USD?
Itu belum masuk harga kasut yg nilainya puluhan ribu ringgek beg atau tas tangan bini yg cecah puluhan ribu dan bermacam lagi hingga mencecah ratusan Ribu Ringgek! Belum lagi kereta yg main atas setengah juta paling corok tuh…setakat harga tempahan plet sahaja macai yg bersodaliriti dgn nilai RM 30 henggik sampai mampus 7 keturunan pun belum tentu boleh dapat betul tak Atuk?

Belum masuk soal makan angin luar negara dan kunjungan ke Hong Kong yg ibarat balik kampung hujung minggu. Kayanya yangg ada belum tentu kita merasa walaupun sampai putus nyawa… setakat jadi menteri yang mengaku tak kelepktokasi mana mungkin duit sebanyak tu woiii…

Jadi nak buat apa dengan tabung?

Dulu pun sangkut kes buat tabung jugak, zaman PH boleh bebas la pulak! Tapi mana duit derma yang digunakan sebagai jaminan yang dipulangkan?

Sekarang mintak derma lagi… paling AJAIB bila Tony siap umum dah dapat 3 juta!

Wow wowww… Dahsyat!

Tokey Babi pun kalau jual semua babi dan kadang babinya sekalipun, tak mungkin boleh selesaikan dalam masa 3 hari, tapi tabung ni macam ada hantu beb…

Dahsyat sungguh kesan tabung melo D4P ni! Dari mana datangnya sebegitu banyak kalau nak dibagikan alasan dari rakyat yang terpaksa menderma RM10 ataupun 1/3 dari duit jasa gone end beri RM30 utk seumur hidup PH memerintah!

Jadilah macam Najib lah Lim atau bini lu oiii, cool makan Supa ring atau Roti canai, apa mau takut tarak salah kan… jangan bikin drama airmata cari simpati, lu ingat boleh lawan Norkumalasari ka? Power scene Nangis… ha ha ha…

Tak kan nak kata tak tau sapa masuk ringgek dalam Acc bini lu kot….

Berkaitan ⇢