Analisa PRN Sabah – PPBM DNA pengkhianat

|

views

PPBM ini DNA dia memang pengkhianat!
Pusing macam mana pun, dia akan khianat.

Dia khianat bukan sahaja kepada lawan, dia boleh khianat dengan kawan.

Malah Mentor dia pun dia khianat!

Dia khianat juga pada bangsa. Sanggup bersengkongkal dengan DAP untuk khianat bangsa dan demi kuasa.

Itu aku kata, PPBM ni lebih teruk dari DAP. Benci aku lebih. Sekurang-kurangnya DAP tak khianat dengan bangsa dia.

Cukup-cukup lah parti melayu yang berlambak ini. Kita patut benam PPBM. Jangan sampai dia berakar tunjang macam PAS, susah dah nak cantas.

Mungkin aku ini sayangkan bangsa dan parti. Itu sebab cakap macam ini. Walhal, aku bukan laj ahli UMNO pun.

Alangkan PAS yang bergabung dengan UMNO dengan linangan air mata pun mereka boleh culik. Inikan pula yang bergabung bersama PN dengan gelak ketawa di Sheraton

Oleh: Abah Kau
Sumber: WhatsApp

Berkaitan ⇢