BERITA Analisa PRN Sabah - PPBM DNA pengkhianat

Analisa PRN Sabah – PPBM DNA pengkhianat

-

PPBM ini DNA dia memang pengkhianat!
Pusing macam mana pun, dia akan khianat.

Dia khianat bukan sahaja kepada lawan, dia boleh khianat dengan kawan.

Malah Mentor dia pun dia khianat!

Dia khianat juga pada bangsa. Sanggup bersengkongkal dengan DAP untuk khianat bangsa dan demi kuasa.

Itu aku kata, PPBM ni lebih teruk dari DAP. Benci aku lebih. Sekurang-kurangnya DAP tak khianat dengan bangsa dia.

Cukup-cukup lah parti melayu yang berlambak ini. Kita patut benam PPBM. Jangan sampai dia berakar tunjang macam PAS, susah dah nak cantas.

Mungkin aku ini sayangkan bangsa dan parti. Itu sebab cakap macam ini. Walhal, aku bukan laj ahli UMNO pun.

Alangkan PAS yang bergabung dengan UMNO dengan linangan air mata pun mereka boleh culik. Inikan pula yang bergabung bersama PN dengan gelak ketawa di Sheraton

Oleh: Abah Kau
Sumber: WhatsApp

Berita terkini

Covid-19: Lapan kluster baharu dikesan, jumlah keseluruhan 96

Kementerian Kesihatan (KKM) mengesan lapan lagi kluster baharu, menjadikan kluster aktif Covid-19 di negara ini kini berjumlah 96. Ketua Pengarah...

Jumpa mayat reput di belakang kuil

Taiping: Mayat reput ditemui penduduk di kawasan semak belakang kuil di Taman Zenith, di sini, semalam. Ketua Polis Daerah Taiping,...

‘Raja’ Macau Scam Goh Leong Yeong lolos panjat pagar SPRM diburu polis

Bukit Aman sedang memburu dalang utama atau ‘Raja’ Macau Scam yang melarikan diri dengan memanjat pintu pagar belakang ibu...

ADUN Kunak positif COVID-19

KUNAK: Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kunak, Norazlinah Arif hari ini memaklumkan beliau disahkan positif COVID-19. Menerusi hantaran di akaun...

4 pengadil dilayang ‘kad merah’

Tiada ihsan ke atas pengadil yang gagal melaksanakan tugas dengan baik selepas empat pengadil dilayangkan 'kad merah' dan empat...

Proton Persona dipandu gila sebelum terbakar

Kajang: Kereta Proton Persona yang terbakar di Jalan Suakasih Bandar Tun Hussein Onn di sini, pagi tadi, dikesan dipandu...

Popular

Anggota Narkotik Ditempatkan Di Semua SJR Bendung Aktiviti Dadah

Anggota Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik Polis Diraja Malaysia (JSJN)...

“Bantuan Satu Budaya ” UMNO Sabah Kecewa Kenyataan Shafie Apdal

Alasan keras yang dilemparkan Ketua Menteri Sabah, Datuk Seri...